I TYDZIEŃ KWIECIEŃ – Wielkanoc – liczymy pisanki.
Materiały do pracy z dzieckiem:
» Read moreMateriały do pracy z dzieckiem:
» Read more1 praca plastyczna- SOWA Z ROLKI. Jestem pewna , że wasze prace są piękne! 2 Ćwiczenia klasyfikacyjne. Gra edukacyjna- umieszczamy obrazek w odpowiednim miejscu przesuwając go myszką. Mam nadzieję, że będziecie się świetnie bawić.
» Read more“Zwieszęta naszych pól i lasów” 1 Ćwiczenia poranne: Zabawa ruchowa z elementem skoku “Zajączki skaczą”:L opieramy dłonie na podłodze podciagając nogi do rąk . Naśladujemy skoki zajęcze. “Gałęzie drzew”- ćwiczenia ramion- w siadzie skrzyżnym wznosimy ramiona w bok opuszczamy ja w dół raz w lewa, raz w prawą stronę. 2 Film edukacyjny “Zwierzęta lasu” Czy potrafisz opowiedziec , jakie zwierzęta
» Read more1.Słuchanie zagadki Jakie zwierzę tak mówi? Z Afryki pochodzę. W zoo mnie zobaczysz. Sięgam szyją ponad drzewa i dachy drapaczy. Czytanie całościowe wyrazu żyrafa. 2. Ciekawostki o żyrafie. Żyrafa to ssak o długiej szyi i długich kończynach. Jest jednym z najcięższych zwierząt na świecie. Długa szyja pozwala jej dosięgać liści rosnących bardzo wysoko na drzewach, ale jednocześnie sprawia problemy, gdy
» Read more1. Zabawa ze śpiewem ,,Pingwin”. Dzieci poruszają się zgodnie z treścią wierszyka. O, jak przyjemnie i jak wesoło w pingwinka bawić się, się, się. Raz nóżka prawa, raz nóżka lewa, do przodu, do tyłu i raz, dwa, trzy! Pingwinek mama, pingwinek tata, pingwinek synek, córki trzy. Raz nóżka prawa, raz nóżka lewa, do przodu, do tyłu i raz, dwa, trzy!
» Read more1. Ćwiczenia usprawniające pracę narządów mowy ,,Jak zwierzęta”. Dzieci naśladują ruchy paszczy krokodyla. Wysuwają język jak najdalej do przodu i chowają go jak egzotyczne żaby. 2. Zabawa – reagowanie na zmiany akompaniamentu. Dzieci maszerują po okręgu w rytmie wystukiwanym na bębenku. Na zamianę akompaniamentu, zgodnie z ustaleniami, dzieci wykonują: -przerwa w muzyce – przysiad -mocne uderzenie – podskok -dwa mocne
» Read more1. Ćwiczenia oddechowe ,,Dźwięki węża”. Dzieci nabierają powietrze nosem, wypuszczają je ustami i wypowiadają głoskę ssssyyy…… 2. Rozwiązywanie zadań tekstowych metodą symulacji. Dzieci dostają liczmany (np. klocki). Dziecko wybiera sobie 10 klocków. Rodzic mówi zadania a dziecko stara się je rozwiązać, dokładając klocki lub je odkładając. Przykładowe zadania: 1.Opiekun dał nosorożcowi 7 jabłek (dziecko układa przed sobą 7 klocków). Potem
» Read more1 Ćwiczenie: “Poczytam Ci mamo…” 2 Ćwiczenie: Ćwiczymy odejmowanie. 3 Ćwiczenie: Postaraj się samodzielnie przeczytać tekst zadań. Wykonaj działania. 4 Ćwiczenie: Pokoloruj jeżyka . POWODZENIA I MIŁEJ ZABAWY!!!
» Read more