Wtorek 28.04.2020
Moja miejscowość, mój region
Dzień 2 Miejsca, które znam
Karta pracy, cz. 4, s. 21.
Dzieci rysują po śladach. Określają, który rysunek kojarzy się z ich otoczeniem.
• Rozmowa na temat miejsc w swojej miejscowości, które należy odwiedzić.
Pocięte zdjęcia/widokówki przedstawiające charakterystyczne punkty w miejscowości dzieci.
Układanie pociętych zdjęć/widokówek przedstawiających charakterystyczne
punkty w miejscowości dzieci; określanie, co przedstawiają. Dzieci opowiadają o innych
miejscach, które znają, odwiedzają z rodzicami. Zachęcanie do bliższego poznania swojej
miejscowości. Dzieci wypowiadają się na temat swojego miejsca zamieszkania.
− Z czego znany jest nasz region?
− Co jest najbardziej charakterystyczne w naszej miejscowości?
− Co się wam najbardziej podoba?
− Czego chcielibyście się dowiedzieć o swoim regionie?
Karta pracy, cz. 4, s. 22.
Kolorowanie ramki zdjęcia przypominającego miejscowość dziecka. Kolorowanie rysunku
• Utrwalanie refrenu i pierwszej zwrotki piosenki “Najpiękniejsze miejsce świata “.
MIŁEJ PRACY 🙂