ĆWICZENIA PORANNE:- zaproś do zabawy rodziców: “Szukamy żółtego”- poruszaj sie w rytm muzyki w jednym kierunku, zwracając uwage by nikogo nie potrącić. Na przerwe w muzyce znajdz przedmiot w żółtym kolorze i stań przy nim. “Malujemy tęczę”- wszyscy stoją w rozsypce. Unosza do góry obie dłonie , następnie przenosza ręce w prawą stronę, przechylajac jednoczesnie w tym samym kierunku tułów
» Read more
. ” Jak by to było gdyby…”– zabawy umożliwiające doświadczenie problemów osób niepełnosprawnych: – Drugą rękąDziecko podejmuje próbę narysowania człowieka ręką, którą na ogół się nie posługuje. – Tor przeszkódN-l łączy dzieci w pary. Jedno z dzieci zasłania oczy chustą. Druga osoba ma za zadanie bezpiecznie przeprowadzić “osobę niewidomą” do mety. Po wykonaniu zadania, następuje zamiana ról. – Tor przeszkód-
» Read more
Wysłuchaj uwaznie opowiadania przyglądając sie ilustracjom ( książka str. 78, 79, 80) Odpowiedz na pytania: Jak skończyło się przygotowanie sernika? Dlaczego? Praca techniczna do wykonania z pomoca rodzica. Potrzebne będą: patyczki do szaszłyków, klej, nożyczki, kolorowy papier, (zielony oraz 3 dowolne kolory), ołówek ( do nawijania pasków papieru). Wykonaj pracę tak jak na obrazku. Uzupełnij karty pracy: pomarańczowa książka str.
» Read more