Kwiecień
Tydzień IV “Dbamy o przyrodę” PONIEDZIAŁEK (20.04.2020r.) “Strażnicy przyrody” 1. Poranna gimnastykaI. II. II. Powodzenia 🙂 Trzymamy kciuki
» Read moreTydzień IV “Dbamy o przyrodę” PONIEDZIAŁEK (20.04.2020r.) “Strażnicy przyrody” 1. Poranna gimnastykaI. II. II. Powodzenia 🙂 Trzymamy kciuki
» Read moreZapraszamy do wzięcia udziału w konkursie.
» Read moreTYDZIEŃ III “Wiosna na wsi” PIATEK ( 17.04.2020) „Wiosenne prace na wsi” Część III8.Co nam dają zwierzęta? 9. Litera Ż, ż Powodzenia 🙂
» Read moreTydzień III “Wiosna na wsi” CZWARTEK ( 16.04.2020) “Na podwórku” 1.. Film edukacyjny “Zwierzęta w gospodarstwie rolnym na wsi”
» Read moreTydzień III Środa 14.04.2020 “Tyle stóp, tyle kroków” 1. Poranna gimnastyka 2. Ćwiczenia ortofoniczne 3. Zajęcia “Długi, krótki” – ćwiczenia w mierzeniu długości. ( Ćwiczenia dotyczące zrozumienia stałości miary. ) 4. Karta pracy, cz. 4, s. 7. Olek i Ada zastanawiają się, która tasiemka jest dłuższa. Zastanówcie się, jak to sprawdzić. Kolorowanie tasiemek. Kończenie rysowania kurcząt według wzoru. Kolorowanie trzeciego
» Read moreTydzień III “Wiosna na wsi” 1. Słuchanie piosenki Na podwórku (sł. i muz. Jolanta Kucharczyk). Rozmowa na temat piosenki 2. Karty pracy, cz 4, s.3 3. Słuchanie opowiadania Małgorzaty Strękowskiej-Zaremby Uparty kogut. 4. Ćwiczenia artykulacyjne 5. Karty pracy, cz. 4, s. 4–5. Nazywanie zwierząt, które grupa Ady zobaczyła na wsi w gospodarstwie agroturystycznym. Odszukiwanie zwierząt znajdujących się w pętlach na
» Read moreStory
» Read more1.Słuchanie wiersza Władysława Broniewskiego Śmigus. Wypowiadanie się dzieci na temat: Jakie zwyczaje kojarzą się wam ze świętami? Wypowiedzi dziecka; zwracanie uwagi, na czym polega śmigus-dyngus i w jaki sposób tradycja ta jest kultywowana w miastach i na wsiach. Uświadomienie konsekwencji przesadnego oblewania się wodą oraz robienia tego w nieodpowiednich miejscach. • Słuchanie wiersza Władysława Broniewskiego Śmigus. Śmigus! Dyngus! Na uciechę
» Read more1.Zabawa badawcza – Jajka i woda. Jajka surowe, jajka ugorowane, szklane naczynia, sól, łyżka. • Dzieci badają zachowanie w wodzie jajka surowego i jajka ugotowanego – wkładają je kolejno do przezroczystego naczynia z wodą. Obserwują ich zachowanie. • Do wody w przezroczystym naczyniu wkładają surowe jajko i dosypują stopniowo sól (około 10–12 łyżek soli). Obserwują, co dzieje się z jajkiem.
» Read more