Międzynarodowy Dzień Kropki

15 września w grupie Jeżyków obchodziliśmy Dzień Kropki! Obejrzeliśmy historię Vashti (“The Dot”), co było punktem wyjścia do rozmowy o ulubionych zajęciach, talentach i umiejętnościach Szukaliśmy kropek na czas, łączyliśmy kropki w pary, tańczyliśmy do piosenki pt “Kropka” O. Pawłowskiej, wykonaliśmy kropkowe prace z plasteliny, a na koniec zakropkowaliśmy cały parking przedszkola. Przedszkolaki podczas zajęć przekonały się, że każdy z

» Read more

Zebranie grupowe SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA ZEBRANIE ORGANIZACYJNE, KTÓRE ODBĘDZIE SIE W SALI JEŻYKÓW W DNIU: 14.09.2020r, ( Poniedziałek ) O GODZ. 17.15 Z uwagi na konieczność zachowania reżimu sanitarnego, na zebranie zapraszamy jednego rodzica zaopatrzonego w maseczkę zasłaniającą nos i usta. Prosimy nie przyprowadzać dziecka. Szczegółowe informacje dotyczące pakietów edukacyjnych prześlemy na pocztę elektroniczną rodziców dziecka. Wychowawczynie grupy: Katarzyna Lodzińska

» Read more

Dziękujemy

Na koniec kilka słów podziękowań: Dziękujemy dzieciom za wspaniałą pracę jaką wykonywałyście w domu podczas pracy zdalnej, dziękujemy rodzicom za wsparcie i poświęcony czas w tym trudnym dla nas wszystkich okresie.Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie było to łatwe, zwłaszcza gdy ma się kilkoro dzieci w domu i trzeba jeszcze wykonywać obowiązki zawodowe. Codzienna praca zdalna i aktywność naszych

» Read more

30.06 WTOREK “POŻEGNANIA NADSZEDŁ CZAS”

Temat dnia: Pożegnania nadszedł czas. Cele:• rozwijanie mowy komunikatywnej oraz pamięci,• rozwijanie zdolności plastycznych. 1. Pożegnania nadszedł czas• Posłuchajcie opowiadania pt.: „O czym rozmawiają zabawki?” Barbary Szelągowskiej Zabawki, podobnie jak dzieci, wiedziały, że zbliżają się wakacje.– Znowu lato – westchnęła lalka Emilka – i, jak co roku, za kilka dni zrobi się w przedszkolu tak cicho. Będę tęsknić za dziećmi.–

» Read more

29.06 poniedziałek “Emocje małe i duże”

TEMAT: EMOCJE MAŁE I DUŻE Cele zajęcia:        pogłębianie kontaktu fizycznego i emocjonalnego z rodzicem,        możliwość obserwacji własnego dziecka przez rodzica,        zbudowanie pozytywnych relacji,        wspólna zabawa rodziców, dzieci i nauczycieli,        rozpoznawanie emocji i ich nazywanie,        wyrażanie emocji ruchem, gestem, ciałem,        poznanie sposobów rozładowania napięcia, złości i smutku,        reagowanie na zmiany, jakie zachodzą w

» Read more

IV: “Sport to zdrowie”.

ĆWICZENIA PORANNE: Zapros rodzinę do zabawy “Rzut dyskiem” Stajemy w rozsypce, w l;ekkim rozkroku. Pochylamy się w przód, nie uginając nóg w kolanach. Naśladujemy ruch podnoszenia dysku z podłogi. Bierzemy dysk w prawą ręke i robimy zamach do tyłu rzucając dyskiem do przodu., Staramy się aby rzur był jak najsilniejszy. “GiMNASTYKA ARTYSTYCZNA” Maszerujemy po pokoju w rytm muzyki. Na przerwę

» Read more

IV tydzień czerwiec, wtorek “Emocje Przedszkolaka”

Temat dnia : „Emocje przedszkolaka” Cele ogólne: wspólna zabawa rodziców i dzieci , rozpoznawanie emocji i ich nazywanie, wyrażanie emocji ruchem, gestem, ciałem, poznanie sposobów rozładowania napięcia, złości i smutku. 1. Na początek rozgrzewka zabawa ruchowa „Podróż do krainy: złości, radości i smutku”. Dziecko z rodzeństwem lub rodzicem ustawia się w pociąg i jedzie do krainy złości, tutaj ludzie chodzą obrażeni,

» Read more
1 5 6 7 8 9 15